środa, 31 sierpnia 2016

Naznaczona (Dom nocy) P.C. Cast&Kristin Cast

Jestem na etapie czytania serii "Dom nocy" i szczerze? Idzie ciężko.. Skończyłam pierwszy tom, tzn "Naznaczoną", ale poważnie się zastanawiam czy kontynuować dalej tą serię.. Akcja straaasznie wolno się rozkręca, prawie nic się nie dzieje, żadnych niespodzianek itp. Ja się bardzo nudziłam przy tej książce i ciężko mi szło czytanie jej..
Sam wątek i pomysł na książkę nie jest zły, przyznaję, ale myślałam, że autorki inaczej to trochę rozegrają i bardziej przykują uwagę czytelnika i zachęcą do czytania kolejnych części. Mnie niestety nie, szkoda.
Wiadomo, ja nie twierdzę, że książka jest zła, bo nie jest, ale ja jestem przyzwyczajona do akcji, napięcia, dreszczy, emocji itd.. Tu tego nie zastałam, ale to nie znaczy, że wam ma się nie spodobać.
 Wydaję mi się, że na razie zostawię tą serię, ale kiedyś jeszcze do niej wrócę :).

A teraz trochę odbiegnę od tematu..
Jak wszyscy dobrze wiecie, dzisiaj jest ostatni dzień wakacji, co oznacza,  że jutrzejszego dnia dla niektórych (czyli dla mnie) zaczyna się szkoła.. Przypominam, że teraz recenzje będą pojawiać się rzadziej, tzn. raz w miesiącu. Niestety teraz już nie będę mogła przeczytać jednej książki w tydzień, ale sądzę, że miesiąc to najrozsądniejszy okres na przeczytanie książki ze względu na naukę.
Mam nadzieję, że wakacje wam się udały i jesteście wypoczęci :).

                         
                                                                                                                  Pozdrawiam, Klara :)                                                              


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz