środa, 3 sierpnia 2016

Tak na dobry początek..

Cześć,

Nazywam się Klara i jak widzicie wpadłam na zwariowany pomysł, a mianowicie - założyć bloga.
Od pewnego czasu (czyli od początku wakacji) zastanawiałam się nad tym pomysłem. Próbowałam sobie ułożyć jakiś plan, którym się będę kierowała podczas prowadzenia bloga..
W końcu porzuciłam ten pomysł i zabrałam się za moje ulubione zajęcie. Czytanie książek. Tak, wiem, większość osób pomyśli, że to trochę żenada bo są wakacje, a ja siedzę i czytam jakieś tam nudne książki zamiast wykorzystać wolny czas i się bawić...
No ale dla mnie właśnie to jest najprzyjemniejsze wykorzystanie wolnego czasu i zdania nie zmienię. Każdy ma swój gust, ale ja najlepiej się czuję gdy czytam.. Założę słuchawki, włączę muzykę i... Sama nie wiem jak to opisać w sumie.. Tak jakby odlatuję. Jestem w innym świecie, odrywam się od rzeczywistości. Jestem w świecie jaki opisuje autorka książki. Kocham to uczucie i ciężko mnie z niego wyrwać..
Gdy wracałam znad morza, było to parę dni temu, ponownie zagościła w mojej głowie myśl o założeniu bloga.. Trzymałam wtedy w dłoni moją książkę no i sobie wyobraziłam, czy może stworzyć blog o książkach, a konkretnie recenzje na ich temat.. Myślałam i myślałam, czy sobie poradzę, czy uda mi się go utrzymać, czy komuś się spodoba itd.. No ale w końcu zdecydowałam się. A czemu nie?! Mogę spróbować. A więc i jestem!
Przeważnie czytam książki fantastyczne z wątkiem miłosnym. W sumie to chyba innych nie czytam. Po prostu najbardziej odpowiada mi taki rodzaj książek.
A więc do końca wakacji będę wstawiała recenzje raz w tygodniu, a w okresie szkolnym na pewno rzadziej no bo niestety jestem w liceum, więc trochę nauki jest.. Postaram się raz w miesiącu coś opublikować :) Nie piszę dużo o sobie, ponieważ chciałabym tu zostać trochę anonimowa, ponieważ jestem troszkę nieśmiała, więc.. Nie chciałabym żeby ktoś mnie rozpoznał :).
Jeśli macie podobny gust do mojego to zapraszam do dalszego czytania mojego bloga, będzie mi bardzo miło, a jeżeli chcecie polecić mi jakąś książkę, podobną do tych, które przeważnie  czytam  lub w innym gatunku (może mnie zainteresuje jakiś nowy rodzaj kto wie?)  to proszę piszcie w komentarzach, bądź na mojego e-maila:  anonimowoscklary@wp.pl   :)

Dziękuję bardzo za poświęcony czas na przeczytanie tego posta. Recenzja książki, a właściwie to pewnej serii, będzie niebawem!

pozdrawiam, Klara :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz